|
|
Đơn vị:
|
Đại học Hàng Hải
|
|
Tiêu đề:
|
Introduction to marketing theory and practice
|
|
Tác giả:
|
Arian Palmer
|
|
Từ khóa/ Chủ đề:
|
Marketing Lý thuyết marketing Tiếp thị
|
|
Tóm tắt:
|
Describe the key concepts upon which the practice of marketing is based. Recognise these concepts in the marketplace and in everyday life. Discuss the role and influence of marketing in the organisational environment. Discuss how key marketing concepts can be used in analysing a range of marketing problems
|
|
Nhà xuất bản:
|
Oxford University Press
|
|
Người biên mục:
|
PTH
|
|
Năm xuất bản:
|
2012
|
|
Ngôn ngữ:
|
Eng
|
|
Nơi chứa:
|
Để tìm hiểu thêm, bạn đọc vui lòng liên hệ với Thư viện: Tổ Nghiệp vụ P. 213 nhà C6. Email: thuviendhhh@gmail.com.
|
|
Số trang:
|
542tr.
|
|