|
|
Đơn vị:
|
Đại học Hàng Hải
|
|
Tiêu đề:
|
Word 2010: Advanced. Part 2
|
|
Tác giả:
|
Stephen Moffat
|
|
Từ khóa/ Chủ đề:
|
Tin học văn phòng Microsoft Office Microsoft Word 2010
|
|
Tóm tắt:
|
You use mail merge when you want to create a set of documents, such as a form letter that is sent to many customers or a sheet of address labels. Each letter or label has the same kind of information, yet the content is unique. E.G. in letters to your customers, each letter can be personalized to address each customer by name. The unique information in each letter or label comes from entries in a data source.
|
|
Nhà xuất bản:
|
The Mouse Training Company & Ventus
|
|
Năm xuất bản:
|
2011
|
|
Ngôn ngữ:
|
Vie
|
|
Nơi chứa:
|
Để download toàn văn, bạn đọc vui lòng liên hệ với Thư viện: Tổ Nghiệp vụ P. 213 nhà C6. Email: thuviendhhh@gmail.com
|
|
Số trang:
|
128 tr.
|
|
DEMO TRUONG TIN:
|
005.3
|
|