Thông tin chi tiết của tài liệu

Thông tin biên mục

Đơn vị: Đại học Hàng Hải
Tiêu đề: Word 2010: Advanced. Part 2
Tác giả: Stephen Moffat
Từ khóa/ Chủ đề: Tin học văn phòng
Microsoft Office
Microsoft Word 2010
Tóm tắt: You use mail merge when you want to create a set of documents, such as a form letter that is sent to many customers or a sheet of address labels. Each letter or label has the same kind of information, yet the content is unique. E.G. in letters to your customers, each letter can be personalized to address each customer by name. The unique information in each letter or label comes from entries in a data source.
Nhà xuất bản: The Mouse Training Company & Ventus
Năm xuất bản: 2011
Ngôn ngữ: Vie
Nơi chứa: Để download toàn văn, bạn đọc vui lòng liên hệ với Thư viện: Tổ Nghiệp vụ P. 213 nhà C6. Email: thuviendhhh@gmail.com
Số trang: 128 tr.
DEMO TRUONG TIN: 005.3
Lượt tải về: 0 Bình chọn:
Ngày tạo: 16/06/2016 Điểm bình chọn:
0
Chuyên đề:
 
Skip Navigation Links.